RSS

In Romania se fura volanul.

16 iun.

Kép

Poveste urmatoare se intampla prin 2004.

 

Am ajuns acasa de lucru seara dupa ce am terminat programul de dupamasa pe la ora 22:00 cu ochiul mai degraba ploapa dreapta umflata si in final am zis hai sa vad ce zice nenea doctor pentru ca ma zgariase pe iris.
Am luat Dacia pe care o aveam in momentul acela la indemana, o Dacie Break 1410 si am facut facut raliu cu 40-45km/h cu ea pana in Piata 700 la urgenta ORL. Am parcat calul in fata taxiurilor din piata 700 si am intrat la urgenta pentru un consult gratuit. Nu va povestesc detaliile intamplate in incinta cladirii respective pentru ca nu a fost ceva placut cand cineva iti umbla cu un ac de siringa in ploapa pentru a sparge umflatura creata de infectie. Inainte sa ma intrebati nu si nu m-am uitat pe gaura cheii de la biserica pentru a spiona popa cum spovedeste vre-o enoriasa pe la altar asa cum spovedea Bill al americanilor pe Monica Cosanziana.

Am suferit asa vre-o jumatate de ceas in incinta respectiva dar nu mai mult de 30 de minute. Am primit o reteta pe care trebuia sa o duc la o farmacie anume pentru a prepara o solutie specifica ce avea termen de cateva zile, nu mi s-a dat un medicament pe care il gasesti la fiecare farmacie din coltul arenei, dar nu aceeasta este ideea povestirii mele.

Am iesit de la urgenta si cand am mers la masina totul era in regula. Am suit in sa si am dat bice…dupa 5 minute de condus…a…stai asa te intrebi cum de conduuceam fara volan? Pai uite ca nu are legatura cu titlul, vroiam doar sa ma laud ca am fost si eu la urgenta. DAR nu este asa, hai ca te lamuresc dar la toata lumea la care am povestit a zis ca asa ceva nu exista, dar sa stiti ca am si martor care poate sa confirme.Deci am ramas ca conduceam masina spre casa cand am observat ca mi-a fst furat volanul, cel cu care am venit, iar hotul a fost cu bun simt si mi-a pus volanul sau care nu era chiar rotund ci era un pic cam oval probabil dupa vre-un accident.

Ca sa intelegeti mai clar o iau pe scurtatura povestirii. Am intrat la urgenta, intre timp cineva mi-a spart masina, a dezsurubat volanul meu, si in locul volanului meu care nu pot sa zic ca a fost ceva deosebit, tunat, volan mai cu fitze de schumacher, a insurubat un alt volan un pic mai oval.

Sicer sa va spun ii multumesc hotului cinstit ca m-a pus ceva in locul celui furat, chiar de punea si un ghidon de bicicleta dar macar nu m-a lasat fara si asa am putut sa ajung si eu cu masina in fata blocului.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe iunie 16, 2012 în Fără categorie

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un comentariu