RSS

Am luat saormeria sa ma duca pana acasa

18 iun.

Intr-o zi un pic cam muribunda iesind in dimensiune 3D din Club Happy din studenti, ma gandeam sa iau taxiul pana acasa pentru ca cel putin acela va merge drept.

Kép

Stateau mai multe masini de taxi parcate in fata gogoseriei nervoase, iar eu am urcat in cel care era mai aproape de viziunea mea din ceata. Urc frumos in taxi si ca de obicei cand urc intr-o masina care nu imi apartine, oricat de turmentat as fi tot intreb politicos daca este liber.

La volan o taximetrista cu buca faciala plina de gyros, ceapa si sos de zazichi ma corecteaza ca prima data se intreaba daca este liber si doar dupa aceea se urca in masina. Urcat deja am adus cateva argumente la suprafata si i-am enumerat situatia in care in primul rand daca doreste sa cineze la ora 2:27minute atunci nu se pune in statia de taxi. In al doilea rand daca este ocupat in statia de taxi atunci in locul becului verde isi aprinde luminita rosie care in general inseamna stop si o stiu toate persoanele in afara de cei miopi ori de cei care nu or fost in viata lor la oras, nu au televizor prin cablu si nici nu au CD/DVD-uri cu filme din statele unite unde in fiecare film apare cel putin odata steagul americii, un politist, un semafor cu trecere de pietoni ori in care trece un camion de la RedEX cu F la inceput. Si nu in ultimul rand i-am zis femeii de la volan ca daca nu ii convine cursa lunga din care manca 3 zile paine cumparata de la alimentara ma dau jos si iau o alta masina disponibila a carui sofer nu pute a ceapa si alte mirodenii de la mancarea la secunda.

Dtorita defectului profesional, lucrand in domeniul relatii cu clienti si publicul am reusit sa ii explic toate aceste lucruri cu un ton foarte calm si cu care sa o ating la punctele G din sistemul nervos, mai ales pentru ca la o persoana de sex feminin nu stii nici odata unde are punctul G. Azi il are pe cot, maine tre sa o redescoperi din nou si iti zici in sine „jur ca ieri se afla aici…unde a disparut?”

Oricum jenata de situatie a zis ca ma duce fara nici o problema si pe la jumatatea cursei cand in final probabil a inghitit si nu i-a mai stat in gat ceea ce o avut in gura si-a cerut si scuze de penibilitatea cu care s-a luat de mine ca si client.

Sincer sa va spun cateodata imi place sa merg cu taxiul pentru ca de multe ori in aceea masina magica mi se intampla lucruri pe care nu le-as fi trait daca nu as fi fost intr-un autovehicul de culoare galbena.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe iunie 18, 2012 în Fără categorie

 

Etichete: , , , , , , , , ,

Lasă un comentariu