RSS

Vecini de vecini din tara vecinilor

16 iun.

Kép

Daca crede cineva ca are cei mai zgomotosi vecini atunci trebuie sa ii deschid ochii si sa il informez ca traim in Romania unde ne luptam sa ne cumparam o cutie de beton impartit pe asa numite camere si nu este singurul care nu poate sa doarma din cauza unui homo vecinus care si-a cumparat burghiu Bosch si simte nevoia sa il si foloseasca, ori dimineata te trezeste cu cantecul ca iti intra in maduva sufletului cantat de asa numiti oameni cu nume de tornade, vijelii, orase, sate si asa mai departe.

Va marturisesc ca 3 ani la rand nu am dormit asa cum am vrut eu din cauza acestor specii rare care traiesc in vecinatate peretelui meu. Locuiesc intr-un bloc cu patru etaje la ultimul etaj si pe nivel se afla cate patru apartamente, sunt nenumerate blocuri identice construite pe vremea marelui raposat care a construit mii de blocuri pe care generatia de aum nu este nici in stare sa o zugraveasca.

Revenind la ideea principala sunt doar cateva lucruri de retinut pana acuma, stau la ultimul etaj deci nu am cine sa mute mobila in fiecare Sambata insa vecinul de sub mine isi bate carnea la ora 12 in fiecare Duminica asa cum zilnic incep stirile de la ora 17:00. In principiu asta nu ar fi o problema majora dar am sa va divulg de ce nu am dormit eu timp de 3 ani.

Asa cum suntem noi Romanii obisnuiti tot timpul cand strangem ceva bani ori scoatem ceva bani de la banca, ce facem cu ei?…ei vezi…renovam apartamentul. Vecinul de sub mine Nea Castana in anul 2009 a scos bani de la banca cel mai probabil cu buletinul si s-a apucat de renovat apartamentul. In 2008 in fiecare weekend la ora 8 ma trezeam instantanent pe muzica simfonica a burghiului si altor unelte de constructii cum ar fi barosul. Program fix cand eram si eu acasa si cand vroiam sa ma odihnesc, in weekend si in timpul saptamanii cand ajungeam eu acasa de la lucru pana la ora 23 cateodata pentru ca Mesterul manole ajuta la renovarea programului doar cand termina si el cu lucru si dupa lucru facea un ciubuc ajutand la cotetzul lui Nea Castana.

Timp de o luna or reusit sa faca bucataria moment in care am rugat prieteni si alte cunostinte sa ma infieze pentru a putea si eu sa ma odihnesc asa cum se cuvine dupa ce te ntorci de la servici.
In final dupa 4-5 luni or reusit sa termine lucrarile si am crezut ca in sfarsit o sa am liniste si pace. Sincer sa fiu in 4-5 luni construiam o casa noua, nici pana in ziua de azi nu am inteles de ce a durat asa de mult. A venit iarna si Nea Castana a fost cat se poate de fericit in noul sau cuib iar eu eram fericit ca pot sa dorm asa cum imi cere fizicul si ADN-ul.

Nu a durat prea mult fericirea mea pentru ca a venit aanul 2010 si povestea incepe de la inceput. Vecinul de langa mine Nea Cireasa a zis, pai daca a murit capra vecinului hai sa o sugrum si pe a mea. A scos si Nea Cireasa bani de la banca si a inceput Mozartul burghiurilor de la inceput exact pe partea cealata a peretelui meu (perete comun cu Nea Cireasa). Acelasi cosmar s-a repetat doar ca locatia era diferit, nu era sub mine santierul ci era langa mine. Asa bine am indurat inca un an, am zis ok oamenii sunt harnici si vor sa aibe o gospodarie cat se poate de frumoasa, nu avem ce face o sa treaca si anul acesta si dupa aia ne odihnim ce cinste. A venit si sfarsitul anului 2010 o terminat si Nea Cireasa cu renovatu am zis in gandul meu acuma sper ca nu se va mai apuca nimeni de construit nimic.
Cel de sub mine a facut santier a terminat, cel de langa mine a facut santier a terminat, deasupra mea nu sta nimeni pentru ca am acoperis, norocul meu, nu are cine sa renoveze, deci voi dormii in liniste si pace cand doresc eu. Ei nu a fost asa in 2011, desi asa as fi vrut in adancul sufletului meu. Ghiciti voi care vecin mai putea sa deranjeze, am sa va dau si un indiciu inca odata cel de josa facut, cel de langa a facut, cel de sus…numa cel de sus stie, nu sta nimeni.
Nu cred ca ati ghicit, am sa continui povestea. Nea Castana de sub mine a vandut apartamentul, s-a mutat un alt locatar care uitandu-se prin jur a zis ca ceva nu este in regula. Nu va vine sa credeti ce a facut, Nea Caisa care s-a mutat in locul lui nea Castana in 2011 s-a apucat sa renoveze apartamentul gata renovat. Se repeta istoria doar cu alti locatari.

Dupa toate astea credeti ca sunteti ghinionisti ca locuiti cu oamni varstnici care de dimineata de la ora 8 stau cu capul pe geam ori pe banca din fata blocului cand ajungeti acasa de la servici,aveti vecini care odata la 4-5 ani fac un chef imens cu manele … si inca odata dupa toate astea as fi foarte fericit sa fi fost asa, acuma ramane doar un lucru de facut: sa ma rog ca Nea Cireasa de langa mine anul acesta in 2012 sa nu vanda apartamentul unui homo vecinus care se apuca si el la randul sau sa renoveze cortul.
Asta nu se va intampla dar am aflat urmatorul lucru. Peste o luna se va renova tot blocul si deasupra mea SE VA CONSTRUII MANSARDA…

 

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe iunie 16, 2012 în Fără categorie

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un comentariu